• ALETLİ PİLATES

    ALETLİ PİLATES

    Reformer, Cadillac, Ladder Barel,Chair gibi Pilates için özel dizayn edilmiş cihazlarla yapılan pilates egzersizleridir.

    Pilates Reformer hareketli platform, farklı zorluk dereceleri olan yaylar, hareketli bantlar ve makara sistemiyle kısa sürede etkili sonuç veren bir egzersiz aracıdır. Reformer aleti kişinin vücut yapısındaki engeller  (bazı kasların kısalığı ve esnek olmayışı gibi) boy ,kilo,yaş gibi faktörleri  göz önüne alınarak kişiye göre ayarlanmaya elverişli şekilde tasarlanmıştır.

    Merkezimizde Aletli Pilates derslerinizi eğitmeniniz kontrolünde birebir yapabilceğiniz gibi, Düet Pilates Ve ya 3 kişi aletli pilates gruplarımıza adınızı yazdırabilirsiniz, eşinizle,kardeşinizle,arkadaşınızla birlikte de katılabilirsiniz.

  • HAMİLE PİLATESİ

    Hamilelik kadının hem fiziksel hem de hormonel olarak değiştiği uzun ve özel bir süreçtir. Hamilelik süresince bebeğin ağırlığının artması ve yerçekimi etkisiyle de rahime olan baskı artar. O yuzden bu dönemde yapılan pelvik taban egzersizleri anne için çok önemlidir.  Hamilelikte Pilatese doktorunuz izin verdiği sürece 12. Haftadan itibaren başlayabilirsiniz. Hamilelikte  Pilates özellikle rahat ıkınma sayesinde doğumunuzun rahat geçmesini sağlar, artan dolaşımla gece oluşan kramplarınızın,hazımsızlığın ve oluşan ödemin en aza inmesine sağlar. Daha rahat bir doğum gerçekleştirir,hamilelik ve sonrasında oluşan idrar kaçırma problemleri ortadan kalkar,doğum sonrası uterus çok daha kolay toparlanır. İçerdiği nefes egzersizleri sayesinde gevşeyen ve uzayan karın kaslarının çok daha çabuk güçlenip, toparlanmasını sağlarken annenin,hamilelik sürecinde yaşadığı duygusal dalgalanmalardan daha az etkilenmesine sebep olur. Kısacası pilates, konusunda uzman bir eğitmenle yapıldığında hamilelik boyunca ve sonrasında yapacağınız en güvenli ve vücudunuz için yararlı bir egzersizdir.  
  • PERSONAL TRAİNİNG

    Personal Training (kişisel antreman) Profesyonel eğitmenler tarafından kişiye özel hazırlanan egzersiz programıdır. Egzersiz programı belirlenirken; Kişinin istekleri (zayıflama,sıkılaşma,daha kuvvetli bir vücuda sahip olma,herhangi bir yarışa hazırlanma,…vs), Sağlık durumu (kronik rahatsızlıklar,tansiyon,kalp,tiroid,astım,…), Vücut tipi, Postür analizi (duruş bozuklukları,kısalık testi,normal eklem hareketleri,kas gücü,…), Spor geçmişi (profesyonel sporcu,daha önce hiç spor yapmamış kişiler,belli rahatsızlıkları olan tedavi amaçlı egzersiz yapması gereken kişiler,…)belirleyici faktörlerdir. Personal Training sadece kişiye uygun  egzersiz programını belirlemekle kalmaz, Beslenme ve Yaşam şeklini de düzenlemeyi hedefler. Merkezimizde bütün Egzersiz Programları alanında uzman Eğitmenler tarafından belirlenip,Beslenme programları Diyetisyenlerimiz tarafından hazırlanmaktadır.    
  • KİCKBOKS

    KİCKBOKSKickboks farklı tekniklerin içinde yer aldığı bir savunma sporudur. Tamamen iki farklı spor olan Karete ve Muay Thai bir araya gelmesi sonucunda oluşturulmuş güce ve teknik bilgiye dayanan bir dövüş sporudur. Yüksek güç gerektiren bu spor diğer bir çok spordan daha fazla enerji ve güç harcamanızı sağlar. Kickboksun faydaları; Tüm vücudu çalıştırır, Aerobik özeliiği yüksektir  ve yüksek kalori harcatır, Günün stresini atmak için birebirdir, El,göz,ayak koordinasyonunu ve uyumu geliştirir, Endorfin hormonunun salgılanmasına yardımcı olur,böylece efor sarfederken Mutlu olursunuz, Efor sarfederken kalp atım hızını yükseltir,hem vücuda daha fazla oksijen girer hem de daha fazla terleme gerçekleşir,bununla birlikte vücuttan daha fazla toksin atılır. Eskiden daha çok erkeklerin rağbet ettiği KickBoks sporu son yıllarda fit ve güzel vücuda sahip olmak isteyen kadınların gözdesi.  
  • PİLATES

    PİLATESPilates egzersizlerinin amacı, karın ve sırt bölgelerini eşit oranda güçlendirip, vücudumuzun üst kısmında sağlam bir iskelet oluşturmaktır. Klasik egzersizlerde zayıf kaslar zayıflama, güçlü kaslar güçlenme eğilimindedir. Bu da dengesiz kas yapısına,kronik bel ağrısına ve sakatlıklara yol açabilir. Pilatesle kas yapısı bir bütün halinde çalıştırırlır kilo vermeseniz de ince görünürsünüz. Sakatlanmalar zorlaşır, Dayanıklılık artar, Metabolizmanız hızlanır. Omurganın düzgün kullanılmadığı,vücut dengesinin bozuk olduğu oturuş şekilleri, duruş bozuklukları, yanlış oturma pozisyonunda uzun süre kalınması ve tekrarlanan hareketler, kaslarda gerilme, yorgunluk ve stres giderek ağrılı kas spazmlarına yol açıyor, kişilerde sırt ve boyun rahatsızlıkları oluşuyor. Günümüzde Pilates pek çok Fizyoterapist tarafından Rehabilitasyon ve tedavi sürecinin bir parçası olarak kullanılmaktadır. MAT PİLATES: Mat Pilates grup olarak mat dediğimiz minderler üzerinde kendi vücut ağırlığınızla yapılan egzersizdir. Eğitmenler derste kimi zaman Pilates topu, çemberi, gymstick, theraband gibi aparatlar kullanarak karın,kalça,boyun,sırt,omurga kaslarınızı kendi vücut ağırlığınızla  kuvvetlendirirler. Merkezimizde derslerimiz eğitmenin bütün öğrencilerini rahat kontrol edebilmesi adına maksimum 15 kişi ile sınırlıdır,bu yüzden grup derslerine katılım için rezervasyon gereklidir.
  • YOGA

    YOGAHa-Tha Güneş ve Ay anlamına gelir. Birlikte yazıldığında ise "güçlü" anlamını taşır ve vücudu temizlemenin ne büyük bir güç gerektirdigini sembolize eder. Swatmara Hatha yogayı, vücudu uzun meditasyon seanslarına hazırlayıp kuvvetlendirmek amacıyla yapılacak asanalar (duruşlar) ve pranayama'lar (nefes teknikleri) olarak düşünmüştür. Batı dünyasında günümüzde uygulanan ve kısaca yoga olarak bilinen fiziksel egsersizler ve stress azaltıcı nefes alıştırmaları Hatha yoga'dan ortaya çıkmıstır ve ruhsal ve fiziksel sağlık amacıyla yapılmaktadır.
    1. Bedenin tamamen arınması
    2. fiziksel,zihinsel ve enerjitik alanların tamamen dengelenmesi sağlanır.
  • HAMİLE YOGASI

  • BeforeAfter'da

    bugün neler var