• ALETLİ PİLATES

    ALETLİ PİLATES

    Reformer, Cadillac, Ladder Barel,Chair gibi Pilates için özel dizayn edilmiş cihazlarla yapılan pilates egzersizleridir.

    Pilates Reformer hareketli platform, farklı zorluk dereceleri olan yaylar, hareketli bantlar ve makara sistemiyle kısa sürede etkili sonuç veren bir egzersiz aracıdır. Reformer aleti kişinin vücut yapısındaki engeller  (bazı kasların kısalığı ve esnek olmayışı gibi) boy ,kilo,yaş gibi faktörleri  göz önüne alınarak kişiye göre ayarlanmaya elverişli şekilde tasarlanmıştır.

    Merkezimizde Aletli Pilates derslerinizi eğitmeniniz kontrolünde birebir yapabilceğiniz gibi, Düet Pilates Ve ya 3 kişi aletli pilates gruplarımıza adınızı yazdırabilirsiniz, eşinizle,kardeşinizle,arkadaşınızla birlikte de katılabilirsiniz.

  • HAMİLE PİLATESİ

    Hamilelik kadının hem fiziksel hem de hormonel olarak değiştiği uzun ve özel bir süreçtir. Hamilelik süresince bebeğin ağırlığının artması ve yerçekimi etkisiyle de rahime olan baskı artar. O yuzden bu dönemde yapılan pelvik taban egzersizleri anne için çok önemlidir.  Hamilelikte Pilatese doktorunuz izin verdiği sürece 12. Haftadan itibaren başlayabilirsiniz. Hamilelikte  Pilates özellikle rahat ıkınma sayesinde doğumunuzun rahat geçmesini sağlar, artan dolaşımla gece oluşan kramplarınızın,hazımsızlığın ve oluşan ödemin en aza inmesine sağlar. Daha rahat bir doğum gerçekleştirir,hamilelik ve sonrasında oluşan idrar kaçırma problemleri ortadan kalkar,doğum sonrası uterus çok daha kolay toparlanır. İçerdiği nefes egzersizleri sayesinde gevşeyen ve uzayan karın kaslarının çok daha çabuk güçlenip, toparlanmasını sağlarken annenin,hamilelik sürecinde yaşadığı duygusal dalgalanmalardan daha az etkilenmesine sebep olur. Kısacası pilates, konusunda uzman bir eğitmenle yapıldığında hamilelik boyunca ve sonrasında yapacağınız en güvenli ve vücudunuz için yararlı bir egzersizdir.  
  • YOGA

    Yoga bizi dengeleyen, güçlendiren, günlük yaşamın kalitesini artıran ve bedeni uyandıran bir çalışmadır,düzenli uygulandığında bedensel, zihinsel ve ruhsal anlamda bir bütünlük hissi uyandırır. Yoğun olarak omurgayı çevreleyen kaslar üzerinde çalışan yoga ile omurga uzar, esner ve güçlenir, gövde merkezinin dayanıklılığı artar, bu da tüm bedeni ve duruşu etkiler. Yoga pozları, yani Asana’lar, güvenli bir şekilde kasları esnetir, eklem ve kasların hareket kabiliyeti artar, bedeni bir arada tutan bağ doku güçlenir. Kronik ağrılar ve kas gerginlikleri azalır.Solunum sistemi iyileşir, göğüs kafesini çevreleyen kaslar güçlenir ve esner, akciğerlerin nefes kapasitesi artar. Farklı poz ve geçişlerin etkisiyle kalp ve kan dolaşımı desteklenir,hormonlar dengelenir ve bedenden yoğun bir toksin atımı gerçekleşir. Düzenli yoga uygulaması stresi azaltır, zihne bir dinginlik ve açıklık getirir. Kişi yaşamda zorlandığı durumları daha kolay idare etmeye başlar, düşünce, tepki ve hislerinin daha çok farkına varır. Uyku problemleri ve strese bağlı sıkıntılar rahatlar.
  • PERSONAL TRAİNİNG

    Personal Training (kişisel antreman) Profesyonel eğitmenler tarafından kişiye özel hazırlanan egzersiz programıdır. Egzersiz programı belirlenirken; Kişinin istekleri (zayıflama,sıkılaşma,daha kuvvetli bir vücuda sahip olma,herhangi bir yarışa hazırlanma,…vs), Sağlık durumu (kronik rahatsızlıklar,tansiyon,kalp,tiroid,astım,…), Vücut tipi, Postür analizi (duruş bozuklukları,kısalık testi,normal eklem hareketleri,kas gücü,…), Spor geçmişi (profesyonel sporcu,daha önce hiç spor yapmamış kişiler,belli rahatsızlıkları olan tedavi amaçlı egzersiz yapması gereken kişiler,…)belirleyici faktörlerdir. Personal Training sadece kişiye uygun  egzersiz programını belirlemekle kalmaz, Beslenme ve Yaşam şeklini de düzenlemeyi hedefler. Merkezimizde bütün Egzersiz Programları alanında uzman Eğitmenler tarafından belirlenip,Beslenme programları Diyetisyenlerimiz tarafından hazırlanmaktadır.    
  • KİCKBOKS

    KİCKBOKSKickboks farklı tekniklerin içinde yer aldığı bir savunma sporudur. Tamamen iki farklı spor olan Karete ve Muay Thai bir araya gelmesi sonucunda oluşturulmuş güce ve teknik bilgiye dayanan bir dövüş sporudur. Yüksek güç gerektiren bu spor diğer bir çok spordan daha fazla enerji ve güç harcamanızı sağlar. Kickboksun faydaları; Tüm vücudu çalıştırır, Aerobik özeliiği yüksektir  ve yüksek kalori harcatır, Günün stresini atmak için birebirdir, El,göz,ayak koordinasyonunu ve uyumu geliştirir, Endorfin hormonunun salgılanmasına yardımcı olur,böylece efor sarfederken Mutlu olursunuz, Efor sarfederken kalp atım hızını yükseltir,hem vücuda daha fazla oksijen girer hem de daha fazla terleme gerçekleşir,bununla birlikte vücuttan daha fazla toksin atılır. Eskiden daha çok erkeklerin rağbet ettiği KickBoks sporu son yıllarda fit ve güzel vücuda sahip olmak isteyen kadınların gözdesi.  
  • POSTÜR ANALİZİ ve DEĞERLENDİRME

    Postür,vücudun her kısmının,kendisine bitişik segmente ve bütün ve vücuda oranla en uygun pozisyonda yerleştirilmesidir.Bir başka deyişle,vücudun her hareketinde eklemlerin aldığı pozisyonların birleşimi de postür olarak tanımlanmaktadır. Kas kısalık testleri,normal eklem hareketleri,anatomik pozisyonlar,eksenler ve düzlemler postür analizinin temelini oluştururlar. İyi postür,minimum çaba ile,vücutta maksimum yeterliliği sağlayan duruştur.Vücudun görünüşü güzel,duruş ve dengesi iyi,eklemler üzerindeki zorlanması az,organların yeterli ve düzgün çalışabilmelerini sağlayan,kişinin kendisini yormadan gevşek olarak aldığı postürdür. Kötü postür,kişiler için yetersiz bir postürdür,amaca tam olarak hizmet etmez,kasların gereksiz miktarda kasılmasına sebep olur.İster hareket yapmak,isterse bir hareketi devam ettirmek için olsun,gerekenden fazla kasılma olması,hem hareketi hem de postürün yetersizliğine ve gereksiz enerji harcamasına neden olur.(kifoz,lordoz,skolyoz,yuvarlak omuz,tibial torsiyon,çekiç parmaklar,kalça kısalıkları,…) Kötü postüre neden olabilecek faktörler; Kas zayıflıkları,kaslar arasındaki kuvvet dengesizliği,lokalize sertlikler,ağrılar,yorgunluk,halsizlik ve mesleki streslerdir. İyi bir postür analizi ve değerlendirme, Egzersizinizin planlanması,Kas dengesizliğinin ve bundan kaynaklı rahatsızlıkların ortadan kalkması,Günlük yaşam aktivitelerinizin düzenlenmesi için büyük önem taşımaktadır. Merkezimizde üyemiz olmasınız bile randevunuzu alıp detaylı Postür Analizi ve Değerlendirme yaptırabilirsiniz.
  • ERGONOMİ EĞİTİMİ

    Ergonomi, işi çalışana uygun hale getirmek demektir. Amacımız insan,ekipman ve çevre etkileşimiyle ortaya çıkabilecek fiziksel ve psikososyal sorunları azaltarak meslek hastalıklarını en aza indirip, kişilere sağlıklı ve mutlu çalışma ortamları oluşturmaktır. Bunun için özellikle masa başı,bilgisayar karşısında uzun süreli çalışanlar için; • İş yerlerinizde ergonomik düzenleme, • Postür egzersizleri, • Güçlendirme egzersizleri, • Germe egzersizleri, • Relaksasyon egzersizleri konusunda danışmanlık vermekteyiz.
  • SAĞLIKLI BESLENME ve DİYET &ONLİNE DİYET…

    SAĞLIKLI BESLENME ve DİYET &ONLİNE DİYET…  Doğru , yeterli ve dengeli beslenme, sağlıklı yaşamın temelidir.Yanlış beslenme alışkanlıkları şişmanlık , kalp damar hastalıkları,hipertansiyon,kas ve kemik hastalıkları, şeker hastalığı gibi pek çok hastalığa zemin hazırlar ,yaşam kalitesini ve süresini düşürür . Mucize diyet diye bir şey yoktur. Her kişinin gereksinimi farklıdır. En iyi diyet kişinin yaşına, cinsiyetine, varsa rahatsızlıklarına,iş yaşantısına,egzersiz alışkanlığına ve alışkanlıklarına göre Kişiye Özel hazırlanan diyettir. beslenme_diyet Yapılan araştırmalar göstermiştir ki Sağlıklı Yaşam için Spor ve Sağlıklı Beslenmenin bir arada olması gerekir. Spor yaparken ona uygun beslenmeli, vücudun ihtiyacı olan enerjiyi ,kas kaybına uğramadan size uygun olan bütün besinlerden dengeli şekilde almanız gerekir. Before)After’da bütün beslenme programları alanında uzman Diyetisyenler tarafından hazırlanmaktadır. Anlaşmalı olduğumuz Diyetisyenlerimizden takipli aylık görüşme ya da size özel online diyet danışmanlığı alabilirsiniz.
  • KLİNİK PİLATES

    içerik ???
  • MAT PİLATES

    içerik ???
  • YOGA

    YOGAHa-Tha Güneş ve Ay anlamına gelir. Birlikte yazıldığında ise "güçlü" anlamını taşır ve vücudu temizlemenin ne büyük bir güç gerektirdigini sembolize eder. Swatmara Hatha yogayı, vücudu uzun meditasyon seanslarına hazırlayıp kuvvetlendirmek amacıyla yapılacak asanalar (duruşlar) ve pranayama'lar (nefes teknikleri) olarak düşünmüştür. Batı dünyasında günümüzde uygulanan ve kısaca yoga olarak bilinen fiziksel egsersizler ve stress azaltıcı nefes alıştırmaları Hatha yoga'dan ortaya çıkmıstır ve ruhsal ve fiziksel sağlık amacıyla yapılmaktadır.
    1. Bedenin tamamen arınması
    2. fiziksel,zihinsel ve enerjitik alanların tamamen dengelenmesi sağlanır.
  • PİLATES

    PİLATESPilates egzersizlerinin amacı, karın ve sırt bölgelerini eşit oranda güçlendirip, vücudumuzun üst kısmında sağlam bir iskelet oluşturmaktır. Klasik egzersizlerde zayıf kaslar zayıflama, güçlü kaslar güçlenme eğilimindedir. Bu da dengesiz kas yapısına,kronik bel ağrısına ve sakatlıklara yol açabilir. Pilatesle kas yapısı bir bütün halinde çalıştırırlır kilo vermeseniz de ince görünürsünüz. Sakatlanmalar zorlaşır, Dayanıklılık artar, Metabolizmanız hızlanır. Omurganın düzgün kullanılmadığı,vücut dengesinin bozuk olduğu oturuş şekilleri, duruş bozuklukları, yanlış oturma pozisyonunda uzun süre kalınması ve tekrarlanan hareketler, kaslarda gerilme, yorgunluk ve stres giderek ağrılı kas spazmlarına yol açıyor, kişilerde sırt ve boyun rahatsızlıkları oluşuyor. Günümüzde Pilates pek çok Fizyoterapist tarafından Rehabilitasyon ve tedavi sürecinin bir parçası olarak kullanılmaktadır. MAT PİLATES: Mat Pilates grup olarak mat dediğimiz minderler üzerinde kendi vücut ağırlığınızla yapılan egzersizdir. Eğitmenler derste kimi zaman Pilates topu, çemberi, gymstick, theraband gibi aparatlar kullanarak karın,kalça,boyun,sırt,omurga kaslarınızı kendi vücut ağırlığınızla  kuvvetlendirirler. Merkezimizde derslerimiz eğitmenin bütün öğrencilerini rahat kontrol edebilmesi adına maksimum 15 kişi ile sınırlıdır,bu yüzden grup derslerine katılım için rezervasyon gereklidir.
  • CARDİO ANTREMAN

    Functional training günlük yapılan faaliyetler için vücudumuzu daha iyi kullanmamızı sağlayan egzersizleri içerir.Fonksiyonel eğitimde amaç daha iyi eklem hareketliliği ve daha verimli kassal hareketlilik kabiliyeti kazandırmaktır. Bu durumlarım düzeltilmesi sayesinde günlük aktiviteler esnasında oluşabilecek sakatlık risklerini en aza indirmemizi sağlar. Vücudun kendi ağırlığının kullanıldığı bu çalışmalarda, yardımcı aletler ile vücudun birden fazla bölgesinin çalışması esas kılınmış, dengeleyici kaslarımız ile daha dayanıklı ve günlük yaşamımızda daha rahat hareket  edebilmemize yardımcı olur.
  • VİNYASA YOGA

  • NEFES TERAPİ& YOGA

    nefes grup seansı
    Nefes terapi &Yoga dersleri Doğru nefes almayı öğrenmek ,solunum performansını arttırmak,bedendeki blokajları açmak ve daha dingin bir zihin anlayışına geçmek için Yogadaki belli asanaların da  birlikte kullanıldığı,, nefesin gücü  ile beden performansı ve solunum kapasitesinin arttırılması hedeflenen ders meditasyon ile sonlanır...
  • NEFES TERAPİSİ

    Özel seanslar;birebir gerçekleştirilen seanslardır..Nefes çalışmalarını daha spesifik konular üzerinde yapılacak koçluk çalışması ile birlikte yürütmek isteyen kişiler için ve özel çalışmayı tercih eden kişiler için yapılan seanslardır.Kişinin nefes analizi yapılarak sahip olduğu nefes profilin yaşamında yarattığı etkiler bunların pozitif yönde nasıl dönüştürüleceği hakkında çalışır.
  • YİN&YANG YOGA

  • HAMİLE YOGASI

  • TRX ANTREMANI

  • BeforeAfter'da

    bugün neler var